reklama

29.09.2009

každý si fičal po svojom. ja som hľadal náplň dňa. tak som začal snívať, že som výskumník - zapisovateľ ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

1.zápis (12:10) – Zvolen

Píšeš pierko? JO!

Idem skúmať poľné cesty medzi Zvolenom a Detvou; kuknem asi aj do Očovej, Zolnej, Lisekovca, Hradnej, do Dúbravy a dúfam, teda nie dúfam, skôr uvidím, či dôjdem aj na Kaľamárku. Cieľ nemám. Teda mám. Mojim cieľom je skúmať premenlivosť môjho cieľa. No a skúsim to aj všetko spísať. Cieľ je tak jasný, aj nejasný.

Mám v batohu „lásku k prírode-liberty cap“ a mám tam aj lezky s kapsičkou. Mám tam knižku, a mám tam aj zápisník. No a som na biku. Takže sadám, púšťam si do uší hudbičku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte jeden dodatok: Volal mi otec. Povedal som mu do akého podpolianskeho kraja sa idem pustiť. Poprial mi šťastnú cestu a pochválil výber.

2.zápis (13:32) – medzi Zvolenom a Očovou

No a na krásnom kopčeku, kde myslím, ešte nikto predo mnou nesedel. Napil som sa z džúsu, sedím na tráve, dívam sa na dve hrušky, ktoré som si pribalil pre ich šťavnaté schopnosti a už som sa pozrel aj do škatuľky s láskou.

Na Očovú už dovidím a zhruba už vidím – aspoň si myslím – aj Kaľamárku. Poďme však k môjmu cieľu. Pomaly sa napĺňam presvedčením, že tento výlet chcem stráviť sám so sebou. Ja a moja tužka, zápisník, pocity.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ach lomcuje to so mnou. Nabažiť sa lásky? Pojesť dačo? Alebo len tak ležať a kukať na nebo? Alebo ísť ďalej na biku? Tjááj. Rozhodnosť nie je moja silná vlastnosť. Ale už viem. Pozriem sa do magickej knihy. Mám ju v batôžku.

3.zápis (14:02) – miesto rovnakô

22 malých černoškov je vo mne. No čo, veď aj slniečko začalo silnejšie svietiť. No a fúka vetrík, ktorý dáva do pohybu rastlinstvo okolo mňa. Teším sa z toho veľmi a myslím, že sa budem ešte viac. Však zíval som poriadne.

Na Kaľamárku už teda nepôjdem. Nikde medzi ľudí nepôjdem. Nechcem. Povyberám si radšj jazykom, čo mi ostalo medzi zubami a spriatelím sa s týmto lúčnym podpolianskym kopčekom. S jeho rastlinstvom, jeho zvukmi, harmóniou – som zvedavý, čo všetko mi ukáže. Ej, ale neviem či sa nad Zvolenom nezmráka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hej, a skúsim mať chvíľu aj zatvorené oči. V knihe som čítal, že je to vraj celkom dobré na to, aby som cítil, čo sa deje vo mne, teda aby som to nezmiešaval s tým, čo sa deje von.

Idem sa teraz prejsť po kopčeku a to na čisto bosý. Veci si nechám tu. Uvidíme, či vznikne aj štvrtý zápis. Ak áno, tak ...

4.zápis (14:20) presun

V uchu riava hudby. Prešiel som kúsok a našiel krásnu cestičku po ďatelinke. Kráčam ňou a idem ďalej k nespoznanému kopčeku.

5. „zápis“ : )

„obloha tu preniká svetlom“

 „lepšie som začau vidieť“

 „ a KviEtkY

PEACE ...

Lukáš Chlebničan

Lukáš Chlebničan

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som piesok a prenikám do mora, plávam a som rybka ktorá, sedí na zadku, a život dýcha, a radosť má, keď sa s ľuďmi stýka ... som chlebo : ) Zoznam autorových rubrík:  lezenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu