reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Chlebničan

Lukáš Chlebničan

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som piesok a prenikám do mora, plávam a som rybka ktorá, sedí na zadku, a život dýcha, a radosť má, keď sa s ľuďmi stýka ... som chlebo : ) Zoznam autorových rubrík:  lezenieSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Päť ovocných stromov a moja cesta

Lukáš Chlebničan

Päť ovocných stromov a moja cesta

4. 4. 2010 (Kláštor pod Znievom); - pomaličky prichádzam na to, čím by som chcel naplniť svoj život. stále je to všetko ešte hmlisté, nemám stanovené žiadne konkrétne body, či ciele. Ale fascinuje ma životná energia prírody a jej, pre mňa zatiaľ netušených, pestrých vzťahov.

  • 4. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 917x
  • 0
dvaja "dežkovci" v plzni

Lukáš Chlebničan

dvaja "dežkovci" v plzni

Prišiel Majo (tiež majoránka – to je jeho druhé meno). Hneď po ceste z autobuska CAN sme sa zastavili v Inkognite u Jitky – odkázal som jej, že jej kamoška Zdenka išla na Moravu, objednali sme si dve pivká a sadli si na sviežu terasku. Keď som tam sedel pred tým, tak bolo teplo (ešte aj „čatorne“ v ovzduší lietali), ale teraz už bola tma. Bolo po daždi a bolo sviežo. Majo mal so sebou Staru Mysliveckú, tak sme vedeli, že sa nám prihreje. Zavolali sme Jitku na panáčika, tak ona pekne doniesla aj poháriky (zjavne jej nevadilo, že máme vlastnú fľaštičku) a vypila si s nami. Super začiatok.

  • 11. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 070x
  • 12
moje vychodisko - ohnisko

Lukáš Chlebničan

moje vychodisko - ohnisko

napisala mi kamaratka prianie, aby sa mi skaly neodlupovali pod nohami. napisala mi to asi ako darcek k mojim narodeninam. Este sa ma aj opytala, co sa mi v zivote podsuva? Teda v zmysle toho, cim budem. A tiez dodala, ci by som nechcel byt poziarnikom, alebo horskym zachrancom

  • 10. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu